Jump to content
Witaj, Guest
Existing user? Sign In

Sign In



Or sign in with one of these services

Sign Up
Pssst, jesteś niesamowity!
Sign in to follow this  
deyxq

[Battlefield 1] Klasy, tryby... Czyli poradnik jak nimi grać oraz rodzaje trybów!

Recommended Posts

7ZdCoJV.png

 

 

Zkcz9ed.png

Jeżeli chodzi o broń, masz do wyboru karabiny maszynowe i strzelby. Żadne z nich nie są świetne w zasięgu, więc zbliżaj się i niech inny zespół to ma!

Klasa Assault to wściekła rola, która nagradza ryzyko. Jeśli czołg jest otwarty, zarezerwuj go, upuść trochę TNT i zdetonuj. Nawet jeśli wpadniesz w eksplozję, zrobiłeś ogromną różnicę.

Żołnierze szturmowi powinni zaprzyjaźnić się z medykami. Zajęcia przebiegają sprawnie, a Assault jest w stanie poradzić sobie z bezpośrednimi zagrożeniami, podczas gdy Medyk je leczy i oferuje pomoc w średnim zakresie.

Granaty przeciwczołgowe mają dużo rufy i dłuższy czas podróży niż myślisz! Wyceluj łuk wyrzutowy nieco wyżej i poprowadź trochę więcej podczas ich używania.

Nie patrz zbyt mocno na swoje żelazne przedmioty. Klasa Assault dotyczy wydajności, a nie precyzji. Oddal się!

 Osiągnij najwyższy poziom i zdobądź najlepszą broń szturmową w grze.

 

x7LEQSc.png

Medycy mają dostęp do medycznych strzykawek, które ożywiają członków drużyny, a także bandaż, który można zrzucić z czasem. Większa skrzynia medyczna staje się później dostępna z odrobiną kopnięcia.

Podążaj za ikonami czaszek do niedawno zabitych kumpli i dźgnij ich strzykawką, aby przywrócić ich do życia. Nawyk rzucania uzdrawiania w pobliżu skupionych sojuszników lub ukrywających się w kątach. To ci, którzy prawdopodobnie najbardziej tego potrzebują.

Medycy mogą także walczyć. Medycy używają przede wszystkim karabinów samozaładowczych.

Łatwo jest zapomnieć, że możesz także leczyć siebie. Kiedy jesteś na skraju umierania, wrzuć do twoich stóp torebkę med.

Większość nie uzdrawiających narzędzi jest bezużyteczna. Unikaj granatów karabinowych. Zajmują miejsce w twoim zestawie, które może być użyte do leczenia przedmiotów, a granaty HE nie są wystarczająco szkodliwe.

 

LdJZF4S.png

To jest klasa z wszystkimi fajnymi rzeczami. Ładunki granatów, moździerze, lekkie karabiny maszynowe - z odrobiną pomysłowości możesz przygotować żołnierza wsparcia, aby zaspokoić różnorodne potrzeby.

Żołnierze wspierający mają dostęp do kropli amunicji i skrzynek, które działają podobnie do pakietów zdrowotnych Medyka.

Mają także dostęp do klucza, który można wykorzystać do naprawy pojazdów. Ilekroć nie zabijasz, powinieneś wyrzucać amunicję jak cukierki i naprawiać wszystko, co możesz.

Wszystkie klasy korzystają z podwyższonych pozycji, ale klasa Wsparcia naprawdę dobrze to wykorzystuje. Myśl przestrzennie i szukaj budynków, które zapewnią ci solidne miejsce do strzelania do wrogów.

Twój karabin maszynowy staje się dokładniejszy, im dłużej trzymasz spust. Nie strzelaj małymi seriami. Rozładuj klip i przenieś spray do następnego celu, gdy zabijesz pierwszy cel.

 

L10FgAg.png

Zwiadowcy są podstępnymi, snajperskimi draniami! Skauci to twoi snajperzy. W prawych rękach jest to klasa potęgi, która może znacznie zdezorientować przeciwników i przeciąć ich szeregi. Jest to również bardzo wymagająca klasa pod względem umiejętności kręcenia i świadomości sytuacyjnej, ale jeśli jesteś cierpliwy i poświęcisz czas, aby naprawdę nauczyć się tej klasy, będzie ona wypłacać wysokie dywidendy dla twojego zespołu.

Przesuwanie pozycji, regulacja kątów i unikanie samozadowolenia są niezbędne jako skaut. Musisz się dowiedzieć, gdzie wkrótce pojawi się wróg. Gdzie oni pchają dalej i gdzie możesz być, aby najlepiej pokryć tę pozycję? Zwiadowcy muszą myśleć o kilka kroków do przodu.

Karabiny snajperskie mają mechanika, w którym ich obrażenia zaczynają się wysokie, a następnie spadają w pewnym zakresie, zanim spadną. Na przykład mój ulubiony karabin osiąga maksymalny potencjał zadawanych obrażeń, gdy pocisk przejechał 60 metrów i odpadnie dopiero, gdy pokona około 100 metrów.

Wszystkie klasy mogą oznaczać, ale skauci mogą badać obszary w sposób, w jaki żadna inna klasa nie może. Wywoływanie pozycji wroga i utrzymywanie twojego zespołu na bieżąco w odpowiednim momencie pomoże im zorganizować silny kontratak. Pistolet flarowy jest doskonałym narzędziem, oznaczającym szeroki obszar mapy, gdy jest używany.

Jeśli nie zabijasz wroga, przynajmniej upewnij się, że twoi koledzy z drużyny będą w stanie zareagować na czas.

 

MQdDwXu.png

W obecnej wersji gry Battlefield 1 wyróżniamy aż ponad dziesięć trybów multiplayer, poniżej przedstawiam ich listę oraz krótkie opisy.

Drużynowy DM - jest dokładnie tym, czego można się spodziewać: dwa zespoły rywalizują, aby osiągnąć określoną liczbę zabójstw. Liczba ta zależy od serwera, na którym grasz. Drużyna, która zdobędzie wymaganą liczbę zabójstw, pierwsza wygrywa.

Dominacja - przyjmuje główną koncepcję Podboju, ale zmniejsza jej rozmiar. Zespoły są mniejsze, a mapy bardziej skondensowane. Wynik gola to tylko 100 punktów. W przeciwnym razie działa dokładnie tak, jak tradycyjny tryb Conquest.

Operacje - są najbardziej znanym trybem dla wielu graczy w Battlefield 1. Operacje są całkiem fajne, ale mogą być bardzo mylące dla nowych graczy. Operacje działają jak połączenie podboju i pośpiechu. Dwie drużyny stoją twarzą w twarz. Atakujący zespół ma trzy bataliony, które w zasadzie są tylko atakami opartymi na biletach. Obrońcy nie mają biletów. Przy tych ograniczonych batalionach atakujący muszą sekwencyjnie zdobywać sektory na wielu mapach. Liczba jest różna w zależności od operacji, w którą grasz.

Podbój - Jest trybem chleba i masła w dowolnej grze Battlefield. W nim dwie drużyny stoją twarzą w twarz z przechwytywanymi flagami na mapie. Trzymanie tych pozycji daje ci punkty. Celem jest osiągnięcie 1000 punktów. Im więcej masz flag, tym szybciej zdobędziesz punkty. Dodatkowo, zabicie członków drużyny wroga również zwiększa twoją sumę punktów.

Szturm - obejmuje zespół napastników i obrońców. Obrońca musi chronić posty telegraficzne przed atakującymi. Największą zmianą w tym trybie jest to, że atakujący mają ograniczoną liczbę żyć, zwanych "biletami". Każda śmierć kosztuje jeden bilet, a przegrywasz. Musisz przechwytywać wiele postów w sekwencji, aby wygrać mecz.

Gołębie bojowe - Ten tryb działa jak tryb przejmowania flagi. Małe zespoły rywalizują o schwytanie gołębia gdzieś na mapie. Po schwytaniu gołębia muszą go przytrzymać przez krótki czas, zanim zostanie uwolniony. Zwolnienie gołębia przywołuje na mapie potężny ostrzał artyleryjski i spawnuje nowego gołębia do schwytania. Aby wygrać, musisz schwytać i uwolnić trzy gołębie.

Zrzut Zaopatrzenia - W przedłużających się, wyczerpujących starciach I wojny światowej, kluczową rolę odgrywała zdolność do zaopatrywania walczących stron. Użycie samolotów do zrzucania zaopatrzenia było całkowicie nowym rozwiązaniem taktycznym. W trybie „Zrzut zaopatrzenia”, od czasu do czasu na polu bitwy będą pojawiać się zrzuty lotnicze. Zadaniem twojej drużyny będzie obrona strefy zrzutu, co pozwoli wam zebrać dostarczone zasoby. Im więcej żołnierzy broni strefy zrzutu, tym szybciej pozyskiwane są z niej zasoby. Co jakiś czas, w pozyskiwanych zapasach będzie pojawiać się broń klas elitarnych, co pozwoli waszej drużynie zdobyć przewagę w walce. Wygrywa drużyna, która do końca meczu zbierze więcej zaopatrzenia.

Atak Lotniczy - Przetestuj swoje umiejętności pilotażu w tym powietrznym trybie, przechytrz przeciwników i zostań władcą przestworzy. Na mapie „Na krawędzi” tocz pojedynki powietrzne w myśliwcach jednomiejscowych. Wykorzystaj szansę, by udowodnić, że jesteś asem przestworzy. Na mapie „Niebo nad Londynem ” uderz w samo serce sił wroga i zniszcz behemota, nim twój zespół zostanie pokonany. Jesteście ostatnią, chroniącą przed całkowitą klęską linią obrony. W trybie „Atak lotniczy” każdy zniszczony wrogi samolot daje punkty. Pierwszy zespół, który osiągnie odpowiedni wynik, wygra.

Podbój i najazd - W tej odmianie trybu „Podbój”, atakujący i obrońcy walczą o kluczowe obszary, które na początku rozgrywki znajdują się pod kontrolą obrońców. Każda drużyna rozpoczyna rozgrywkę w różnych warunkach. Obrońcy posiadają wszystkie flagi na początku rozgrywki, ale nie mają kwatery głównej. Oznacza to, że mogą się odradzać wyłącznie przy flagach i członkach oddziału. Atakujący na początku nie mają własnych flag, ale zaczynają z przewagą wyniku. Jeśli atakujący będą kontrolować wszystkie flagi w danym momencie, obrońcy mogą powrócić do walki tylko odradzając się przy członkach oddziału lub za pomocą heliografu, będącego mobilnym punktem odrodzenia na wyposażeniu nowej elitarnej klasy, infiltratora. Klasy elitarne pojawiają się na mapie częściej w trybie „Podbój i najazd”. Uważaj na otoczenie, aby zdobyć przewagę nad przeciwnikami, gdy wokół punktów kontrolnych zacznie się robić gorąco.

Linia Frontu - Linia Frontu to połączenie Podboju i Szturmu, gdzie walka toczy się o powiązane ze sobą punkty. Zespoły rywalizują o kontrolę nad pojedynczym celem, a gdy jedna ze stron go przejmie, przechodzą do kolejnego. Po opanowaniu sztabu rozpoczyna się etap przypominający Szturm, w którym strony atakują telegrafy albo ich bronią.

 

Zabraniam kopiowania na wszelakie inne fora oraz podpisywania się pod poradnikiem mojego autorstwa.

Tłumaczenie: @ deyxq


RTFHyq2.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

O nas

AllGamers.pl - Jesteśmy społecznością dla Graczy oraz pasjonatów świata wirtualnego. Na naszym portalu znajdziesz pomoc, wszelakie cheaty, dodatki oraz wiele więcej.

×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając z naszej strony, akceptujesz Privacy Policy i Guidelines